[VIDEO] “Cuma tuhan saja yang tahu..” -Lihat Bakal Suami Cur4ng Masa Hari Perkahwinan, Raja Ilya Bersuara

Uncategorized

Video viral di TikTok di mana pengantin perempuan men4ngis melihat bakal suaminya, cur4ng di depan mata menjadi bualan hangat ramai pengguna media sosial.

Rakaman yang tular itu juga menarik perhatian selebriti tanah air, Raja Ilya, pelakon jelita yang sedang berbadan dua ini tidak terkecuali memberi pandangan peribadi di Instagram nya.

“Pertama Kali Tengok Kejadian Macam Ni” – Raja Ilya

Melihat rakaman yang tular itu, Raja Ilya mengatakan pertama kali melihat kejadian seperti itu dan berlaku pada hari paling bersejarah dan bersimpati terhadap pengantin perempuan dalam video tersebut.

“OMG.. Tak boleh nak bayang kan perasaan pengantin perempuan ni !! Paling tervk di hari perkahwinan !! Pertama kali tengok kejadian macam ni di hari perkahwinan.. Gil4 berani laki ni !!! Cuma Tuhan saja tahu disebalik cerita inslden ni.. Harap wanita ini okay..” tulisnya

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Raja Ilya (@rajailya)

Kaum Hawa Banjiri Ruang Komen

Melihat perkongsian selebriti cantik itu d Instagram, rata-rata ramai golongan wanita membanjiri ruangan komen dengan memberi pandangan mereka terhadap apa yang berlaku berdasarkan rakaman video yang dikongsikan Raja Ilya.

“Nasib lah tak jadi kahwin, dah tuhan tu nak tunjukkan kebenaran sebelum nikah. Kalau dah nikah lagi lah menderit4 ditlpu hidup-hidup..”

“Tak boleh bayang macam mana perasaan dia masa tu s4kit beb !”

“Lebih baik dia tahu sebelum dia kahwin”

“Berkec4i hati” komen mereka

via (IG) Raja Ilya

Rekaan Semata-Mata

Menerusi carian Murai my, memetik dari laman portal media antarabangsa Mundo Hispanico, video yang tular itu berlaku di negara Amerika Selatan, di Bolivia.

Difahamkan video viral tersebut sebenarnya bukanlah kejadian yang benar-benar berlaku, sebaliknya hanyalah rekaan semata-mata. Video tersebut merupakan hasil rakaman Santos Yudai yang merupakan ‘content creator’ di TikTok.

Santos juga banyak menghasilkan dan memuatnaik video-video tentang kecur4ngan dan ketidaksetiaan sebagai tema kontennya.

@santosyudai

Infidelidad en una Limosina 😢💔 14 de Febrero 😭

♬ sonido original – Santos Yudai


Apa pun rakaman ini membuka mata orang ramai agar mereka selidik dan kenal bakal pasangan terlebih dahulu, supaya tidak tertlpu dan makan hati seumur hidup!

Sumber : muraimy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *