“Belakang lain depan-depan lain..” – Black Kongsi Video M4rah lsteri Buat Netizen Terhibur

Uncategorized

Hanifah bin Md Hanafiah atau lebih dikenali sebagai Black Hanifah (lahir 21 Disember 1987), ialah seorang penyanyi dan pelakon di Malaysia yang mengecapi kenamaan semenjak menjuarai musim ketiga rancangan realiti Mentor. Pada masa itu, Black merupakan anak didik kepada Ratu Dangdut, Mas Idayu.

Dalam satu perkongsian baru di laman tiktok , Black Hanifah telah berkongsi satu video ketegasannya dalam mem4rahi isterinya. Video yang dikongsikan itu ternyata berjaya mendapatkan perhatian netizen.

Dalam video tersebut , Black menunjukan ketegasannya dalam menengkln isterinya di bulan puasa ini dengan caption “sayang bini tengk1ng2 kan , korang takkan berani macam abangnya dik..”

Video

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanifah Black (@black.hanifah)

Lihat juga apa komen dari netizen : 

@fariskyopta:tolong sorang tag sat bini bro ni

@Kuikui:CASHHHH PON HANG MINTAK AKU HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

@laci goreng:jangan bang, cara jalan pun dah g4ngster bang

@HizzdomBoy:Bak kata ustaz azhar idrus, lelaki g4rang,3line ka, misai lentik ka, bila depan bini semua jadi kucing. Bukan tak mo garang tapi bini lagi garang nuhh

@bidadarihm2:xbaik belakang bini mcm ni..xbaik tau..

@JohnPrai254:Win dlu aku pnh buat lawak mcm ni, xsgka kepala hotak kita sama geng

Sumber : https://www.suratkabormedia.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *