“Jngn sampai org..”- Tulᾰr isυ duit palsu, netizen υngkit kεs tertukar ank bikin Siti Jamumall ‘k0γak’

Uncategorized

Baru-baru ini, tular di media sosial berkenaan mar.keting sam.pah yang dibuat oleh seorang influ.encer dan foun.der produk dengan menjadikan is.u d.uit pal.su sebagai kon.ten.

Selepas mereka mempunyai masal.ah lain, barulah salah seorang daripada mereka mengakui bahawa gimik bergaduh itu adalah ma.rketi.ng yang sudah mendapat kes.epaka.tan bersama.

Disebabkan itu, influ.encer dan fou.nder produk berkenaan telah dikec.am hebat netizen di media sosial sehingga men.gu.ngk.it kembali is.u lama yang pernah dik.ai.tkan dengan mereka.

Ada sesetengah netizen yang mulai merag.ukan ke.s tertukar anak di hospital sewaktu dilahirkan yang dialami sendiri oleh founder produk tersebut.

Disebabkan itu, Siti Jamumall telah memuat naik video kedua orang anaknya yang berada dalam gend.ongan.

Menurutnya, jika ma..rah sekalipun, janganlah me.gaitk.an is.u se.nsitif berkenaan ke.s tert.ukar anak sebagai sub.jek untuk men.yera.ngnya kerana situ.asi terbabit adalah benar.

Dia memohon agar sebarang ke.aman yang hadir untuknya tidak melib.atkan anak-anak kerana mereka tidak menge.tahui apa-apa.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang menyalahkan kembali apa yang dilakukan oleh founder produk itu sehingga warganet mulai tidak mempercayainya disebabkan beberapa kontroversi yang pernah dilakukan.

Mana tidaknya, kepercayaan tersebut mulai luntur susulan tu.lar beberapa video dia membuat live dengan dengan menunjukan duit p4lsu yang pasti membuatkan banyak pihak tertipu dengan marketing kur4ng cerd!knya.

Untuk rekod, Siti Jamumall pernah viral sekitar pertengahan tahun lalu apabila memaklumkan yang bayinya tertukar ketika keluar dari hospital setelah bersalin.

Mujur dia melihat tag nama yang telah ditanggalkan dan membawa kembali bayi tersebut ke hospital bagi mendapatkan kepastian berhubung kecuaian yang telah terjadi.

Sumber: https://www.utusan.rimbabara.com/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.