Awal-Awal Dipuji Sama, Kini ‘Kembar Siti Sarah’ Dikec4m! Ini Puncanya Yang Masih Ramai Tak Tahu!

Uncategorized

Sebelum ini pernah tular di media sosial mengenai seorang wanita yang dikatakan memiliki wajah yang sangat mirip dengan penyanyi, Allahy4rhamah Siti Sarah Raisuddin.

Wanita yang dikenali sebagai Emy itu juga pernah bertemu bapa arwah Siti Sarah, Raisuddin Hamzah di sebuah majlis kejvtan yang diatur oleh isterinya, Siti Fatimah Suberi atau mesra disapa Mak Der ketika Raisuddin menyambut ulangtahun ke-66 pada Mei lalu.

Walaubagaimanapun, wanita ini memberitahu bahawa dia sering mendapat kec4man di media sosial yang menyebabkannya tampil memberikan penjelasan menerusi video yang dimuatnaik di TikTok bungaapril097.

“Banyak sebenarnya dari Facebook, IG, sampailah TikTok. Memang banyak sangat orang yang kec4m, yang hin4, cakap saya mengg4tal, pergi sana ambil kesempatan.”-Luah Emy

VIDEO

Tambahnya lagi, dia tidak mempunyai niat yang lain selain hanya pergi berjumpa dengan bapa arw4h Siti Sarah.

“Saya pergi sana sebenarnya niat saya nak jumpa ayah arw4h, tu je. Tiada niat lain pun. Sebab ya laa, diorang invite kan.-Jelas Emy

Sering dikec4m di media sosial, Emy turut mengucapkan terima kasih buat mereka yang sering memberikan kata-kata positif dan semangat buat dirinya.

“Kepada yang beri kata-kata positif, kata-kata semangat, terima kasih banyak-banyak sebab korang bagi pandangan yang menaikkan semangat. Saya doakan semoga dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik.”-Kata Emy

Sekadar info, Siti Sarah telah menghembuskan nafas terakhir tepat pada pukul 5.13 pagi di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) pada 9 Ogos 2021 selepas bert4rung ny4wa mel4wan j4ngkitan COV1D-19.

Al-Fatihah buat Arw4h Siti Sarah…

Sumber : muraimy

Leave a Reply

Your email address will not be published.