Nyanyi Terkeluar Bunyi ‘Angsa’, Suara Tokti Pec4h Dekat Live!

Uncategorized

Menerusi satu keratan klip dari rancangan Maharajalawak pada tahun 2011, peserta yang bernama Boc1l dari Indonesia baru selesai dih4kimi oleh para juri ketika itu meminta untuk artis kegemaran beliau iaitu Dato Siti Nurhaliza untuk menyanyikan lagu ulangtahun kelah1ran beliau di rancangan tersebut. Peristiwa tersebut mendapat perhatian netizen kini kerana jarang menyaksikan kotak suara penyanyi ikon negara itu seperti itu.

Permintaan Bocil pada ketika itu membuatkan hos rancangan pada ketika itu iaitu AC Mizal berasa serb4 sal4h kerana beliau tahu penyanyi no 1 negara itu mempunyai mas4lah kot4k suara.

Melalui keratan rakaman tersebut, Tokti sedaya upaya untuk memenuhi permintaan B0cil kerana itu merupakan hari ulangatahun kepada pelawak Indonesia tersebut. Pada awalnya, lagu yang dianyanyikan oleh Tokti tidak kedengaran kerana dibantu oleh para penonton yang berada di situ dan ini membuatkan pelawak tersebut menunjukkan ri4k tidak puas hati dan sed1h.

Namun perubahan wajah beliau dapat dilihat oleh Tokti dan beliau berusaha ker4s menyanyikan lagu ulangtahun kelah1ran kepada B0cil dan akhirnya dikatakan beliau menanyikan lagu tersebut sehingga mengeluarkan bunyi angsa. Walaupun dikatakan begitu, suara Tokti masih merdu dan sedap didengar dan menghiburkan seluruh penonton yang berada di situ.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

KOMEN NETIZEN:

@Mohd Robani Senuan:weyyyy suara tak ada s4kit tekak pun nyanyi sedap, aku ni tak s4kit tekak pun, bila nyanyi jiran sebelah dah bak4r rumah aku

@Teacher Anis:Baik tokti cuba juga penuhi permintaan walaupun suara tak de.

@𝘗𝘶𝘵𝘦𝘳𝘪 𝘓𝘺𝘯𝘯:Ape ni?? Ape ni???! S4kit tekak pun nyanyi mcmni Aku x s4kit tekak pun org xmau dengaq aku nyanyi

@Ginger_oliver:Nyanyi kuar angin pun sedap.. Baiknya tokti kan.. Nyanyi jugak smpai habiss

@Faryshaa :Tok ti s4kit tekak tak dk suara pun tetap sedap bila nyanyi

@yacoob:dalam dok s4kit pon suara sedap . aq nyanyi dlm bilik air pon kena m4ki dgn mak aq hahaha

@Ratna Intan Aziz:aduh patutlah kalo batuk lambat baik better aku pergi nyanyi jea dlm box karaoke

@Herry Gemas:ni kalau 2022 keluar suara angsa..semua orang lari…ingat c0v1d kan..hehe

@matthamdan:sgt terharu dgn sikap sporting dato siti. suara ada pr0blem masih mahu nyanyi lagu bday.

@Kontraktor Murah Selangor:Wow ser4k2 pon sodap. Ni aku ni suara tgh elok kalau nyanyi pengshan satu kampung

Dato Siti Nurhaliza merupakan seorang artis yang sangat merendah diri dan tidak somb0ng dengan para peminat belau itu membuatkan ramai yang masih menyokong kerjaya beliau sehingga kini. Kini, beliau sibuk bekerja dan menjaga kedua orang anak kesayangannya yang makin membesar. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan keluarga dan semoga kerjaya beliau sebagai seorang penyanyi makin berjaya dan sukses.

Sumber : SinetronMalaya

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber :

Leave a Reply

Your email address will not be published.