Ramai Tertanya Hubungan Remy Ishak Dgn Adibah Noor, Rupanya Ini Hubungan Mereka

Uncategorized

Pem3rgian secara mengejvt penyanyi Adibah Noor, turut memberi kesan kepada pelakon terkenal Remy Ishak.

Semasa mengetahui hal berkenaan, Remy Ishak memang tak percaya Adibah Noor sudah ti4da lagi.

Malah, ketika menerima berita dari isterinya, Ezza Yusof, beberapa kali Remy Ishak memintanya untuk memer1ksa betul-betul sama ada berita tersebut benar atau pun tidak.

Setelah pemerg1an Adibah Noor dis4hkan, Remy Ishak terkelv lid4h dari berkata-kata, memang langusng tak percaya.

Menurut pelakon berusia 40 tahun itu, Allahy4rham pernah menghubunginya untuk memberi kata-kata semangat ketika dia berdepan dengan mas4lah kemurvngan yang tervk.

“Isteri saya yang beritahu hal ini, kerana saya ni memang amat jarang nak buka media sosial. Bila isteri saya cakap Adibah dah meningg4l, saya tak terkata.”

“Masa tu memang saya minta dia check lagi betul-betul, yelah zaman sekarang ni t4kut ada berita tak betul kan. Bila dia dah s4hkan, saya jadi terdi4m, lama juga, dah tak tahu nak buat apa.”

Berkata tentang hubungannya dengan Adibah Noor, Remy Ishak akui mereka ag4k baik juga, malah Adibah Noor antara insan yang mengambil berat pada dirinya ketika Remy al4mi kemurvngan tak lama dulu.

“Hubungan saya dengan kak Dibah mempunyai nilai yang amat s3ntiment4l.”

“Saya memang rapat juga dengan arw4h Adibah Noor, walaupun orang tidak nampak. Ketika saya s4kit, dia ada call dan memberi kata semangat. Oleh itu, saya memang spe3chle5s bila tahu dia dah tiada.”

Semalam pagi, Remy Ishak antara selebriti yang hadir dan membantu proses pengebvmi4n Adibah Noor.

Remy dilihat turut sama-sama memegang c4ngkul ketika berada di Tan4h Perkubvran Islam Taman Ker4mat Permai, Kuala Lumpur.

Jelas pelakon berumur 40 tahun ini, dia memang dah tahu Adibah Noor dah turun berat badannya namun ingatkan, penyanyi berkenaan sedang amalkan cara hidup yang lebih sihat.

“Saya nampak gambar dia nampak lebih kurus, tetapi saya tak tahu sebab ramai orang ten4h berdiet sekarang ni. Namun isteri saya ada cakap, dia kurus yang seakan s4kit. Risau juga.”

“Dalam pada itu arw4h pun tak pernah beritahu apa-apa tentang dia kini sedang s4kit. Bila dah meningg4l, barulah saya tahu.”

Adibah Noor memang banyak memberi nasihat kepada Remy Ishak, ini antaranya.

“Terlalu banyak nasihat diberi, saya kenal macam kakak. Dia nasihat dari segi masa depan, jangan terlalu berg4ntung kepada dunia hiburan.”

“Kena buat juga sesuatu yang lain. Kak Adibah Noor ni berpengalaman dalam dunia hiburan. Banyak nasihat bukan sebagai anak seni, masa saya s4kit, dia beritahu apa yang perlu buat. Dia amat penyanyang dan sentiasa positif orangnya.”

Sumber : New-Tel

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.