“Ni cerita Amer masa kecik dulu” – Netizen Samakan Pelakon Kanak-Kanak Ini Dgn Amir Raja Lawak

Uncategorized

Sejak akhir-akhir ini ada beberapa drama tempatan yang masih ditayangkan dan mendapat perhatian umum. Trend drama adaptasi dari novel sememangnya mendapat sambutan hang4t. Salah satunya adalah ‘Bisik-Bisik Gelora’ yang dibintangi oleh Redza Rosli, Raysha Rizrose dan ramai lagi.

Dalam drama ini karakter Arumi yang dilakonkan Raysha Rizrose memiliki seorang anak lelaki dengan nama Akif. Bagaimanapun karakter pelakon kanak-kanak ini telah mencvri perhatian ramai apabila ada yang berpendapat rupa par4snya seiras Amir Raja Lawak.

Perkongsian video di TikTok mendakwa pelakon kanak-kanak ini dikatakan seiras Amir Raja Lawak sekali pandang. Berikut adalah perkongsian video yang menyamakan pelakon kan4k-kan4k dan pelawak ini.

VIDEO:

Perkongsian video tersebut yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun travel_gel1gel1 ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 10 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan re4ksi mereka mengenai perkongsian rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Advh ni cerita Amer masa kecik dulu. Baru tahun ni masuk TV3”

“End1ng dia nanti Akif dah besar jadi Amir Raja Lawak. Tengok la kalau tak caya…Hahaha”

“Hahaha yang ni betul2 lawak, pec4h pervt aku gel4k. Rupanya amir bapak dia”

“Ingat hakak sorang jer cakap muka Akif tu sebijik macam muka Amir Raja Lawak”

“Aku t4kut episod akh1r kang Amir Raja Lawak masuk”

Sumber : HCL

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.