[VIDEO] “Muka Mcm Aedy Ashraf Versi Girl” – Penampilan Puteri Balqis Untuk Karakter Lakonan Jadi BuaIan

Uncategorized

Bakat lakonannya mula dikes4n sejak usianya dua tahun lagi. Seorang pelakon k4nak-k4nak yang berjaya mer4ngkul anugerah, lakonan Puteri Balqis memang tidak dapat din4fikan. Berilah apa juga watak, dapat dilakonkannya dengan baik sekali.

Kini Puteri Balqis sudah pun berusia 15 tahun dan kembali aktif setelah menyepikan diri sekian lama. Telefilem Angah yang dibintangi olehnya berjaya mencvri perhatian ramai. Manakan tidak Puteri Balqis membawa karakter Angah, seorang remaja terenc4t dan sangat menjadi.

Bagaimanapun, perkongsian dengan paparan penampilan Puteri Balqis untuk drama baru ini telah mencvri perhatian warganet. Penampilan dengan rambut berwarna hijau dan hiasan di b1bir membuatkan ramai terkejvt melihat pelakon berbakat ini.

Namun begitu, diulang sekali lagi ia adalah untuk karakter lakonannya sahaja. Berikut adalah perkongsian rakaman penampilan Puteri Balqis untuk drama baru yang dimuat naik oleh akaun TikTok dengan nama akaun mkajsalon.

VIDEO:

Perkongsian rakaman ini telah meraih hampir satu juta tontonan dan 63 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan re4ksi masing-masing di ruangan komen seperti berikut:

“Pelakon yang kaya dengan air m4ta. Sed1h gil4 cerita Angah tu”

Screenshot at Jun 23 09-11-00

Screenshot at Jun 23 09-10-44

Screenshot at Jun 23 09-10-29

“Serius muka macam Aedy Ashraf versi perempuan..Jumpa kembar lagi”

Screenshot at Jun 23 09-09-55

Screenshot at Jun 23 09-09-38

“Dia jadi budak pvnk cerita baru nanti kan??”

Screenshot at Jun 23 09-08-38

“Cantik doh dia sekarang. Dulu kalau tengok dia dalam drama selalu buat aku kes1an kat dia”

Screenshot at Jun 23 09-08-10

Sumber : HCL

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.